Finns han?

 
Vad gäller kroppar och kön, tillhör jag den skaran som anser att det är män som piggar upp i tillvaron. Tyvärr är det en brutal bristvara med välbevarade sådana över 40. Vet i fåglarna vad som händer med alla vackra män när de passerar 35 ungefär. Ölmagar sväller ut så de ser näst intill gravida ut och ingenting hålls efter eller ansas, jeansen från Dressman sitter sämre än ett blåställ från Granngården och underkläder av god kvalité är ett minne blott, pikétröjornas rike är kommet och tja...på föräldramötena är det inte mycket att vila ögonen på för en liten dam med årgång -67 så att säga. Nope, får vända blickarna på yngre förmågor och tacka min lyckliga stjärna för att det händer att de tittar tillbaka. Problemet om jag skulle finna någon jag vill leva med bland dem, är att de har "familjeresan" kvar och den har jag redan gjort, så ge mig en karl, som ser hyfsat bra ut, har barn och kan både spika och tänka. Finns han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0