Sliten...


...av konflikter på jobbet som inte har med mig att göra, men som gått ut över mig, gamla varbölder som läcker var och skit...jag vill aldrig mera dit.

Hur hamnade jag i en situation där jag som ny förväntas vara en del av deras lösning? Jag drar...men har moral, rätt person att "använda", så jag gör...allt jag kan innan jag försvinner, för att hjälpa er, men det tar, satana att det gör... Är ni verkligen beredda undrar jag? Om svulsten brister, spyr ut sin skit och jag i backspegeln ser ert vulkanutbrott, hanterar ni då det?

Vågar jag vara ärlig? Om ni kan, vill jag det. Om allt brister kan det kvitta. Om ni går i brutal försvar och dömer...är jag inte heller intresserad!

Dilemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0