Välkommen till mitt spretiga sammanhang <3

"Tanke utan handling har ingen verkan"...och jag tänker ju så ofta att jag ska skriva, meeen tanken sätter knappast orden på pappret!

 

Tänker ju också så ofta att det ska finnas en mottagare på andra sidan av mina texter och därmed tankar, andra tankar alltså, än den att jag ska, vill skriva, så även om jag skulle sätta orden på "papper", vilket jag ju emellanåt, allt som oftast faktiskt gör, som en periodare, så når de ju aldrig någon mottagare, om texten så att säga aldrig lämnar mitt bord.

 

Om jag sedan mot förmodan publicerar, skickar in eller lämnar över ett och annat skrivet ord, vilket ju händer och har hänt i all sköns spretiga medier och sammanhangen, tja då lär ju aldrig mottagaren vara en och samma och då tappar alltihop liksom sitt värde.

 

Lite här och lite där till vem som helst skapar inget sammanhang.

 

Du är välkommen hit för att få ta del av mitt spretiga sammanhang! Det handlar om det som händer inombords, utifrån vad som händer utanför. En del är allt som väcks varje morgon när jag läser lokalblaskans insändarsida. Det kommer du få ta del av här, vad som händer och väcks i mig i arla morgonstund, mer än kroppen. Lägg till det en hel del andra tankar och reflektioner kring det som jag är med om under mina dagar då jag vandrar på jorden.

 

Varmt välkommen!

Kram Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0