Flexibel...vad faan menar du med det?

Jag ta mig tusan somnar i spagat och vaknar i splitt!

Hmmm... med åren blivit så häpnadsväckande orädd för omvälvande förändringar...att det liksom är 'det' som blir skrämmande...

Du kan kalla det dumdristighet
Du kan kalla det tanklöshet
Du kan kalla det rastlöshet
Du kan kalla mig rotlös, men du kan ha fel...
För jag kanske faktiskt är modig och du bara feg!

Du törst inte ens ta en genväg, utan att tro att den gör dig sen. Vad faan menar du med att du förväntar dig flexibilitet?
Du gör en kovändning utan att vända dig om. Jag gör en helomvändning, utan att hamna på den plats varifrån jag kom.

Är så trött på gnället och skället, oviljan att våga, oviljan att se.
Det värsta är när du anklagar mig för att ta, när jag bara vill ge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0